פורטל בעלי מקצוע

טיפים לתליית טלוויזיה על ידי איש מקצוע

אם אתה תולה טלוויזיה וצריך איש מקצוע שיתלה אותה בצורה נכונה, יש כמה דברים שאתה צריך לדעת לפני שאתה שוכר מקצוען. תרצו להיות בטוחים למדוד את מידות הטלוויזיה והקיר שבו היא תותקן, כמו גם את שקע החשמל. ברגע שאתה יודע את אלה, אתה יכול להחליט איזה סוג של סוגר לרכוש והאם לכסות את החוטים בעצמך או לשכור מקצוען.

טיפ 1: מדוד את הטלוויזיה שלך

בעת התקנת טלוויזיה חדשה, עליך להקפיד למדוד את גובה המסך שלך ולקבוע את מיקומו המדויק. גובהו של מסך 42 אינץ' מתאים בדרך כלל לאנשים שיושבים על כיסאות או רהיטי טרקלין, אך אם אתם צופים בטלוויזיה מעבר לחדר, ייתכן שתצטרכו להעלות את גובה הטלוויזיה. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לקבוע את הגובה המדויק של המסך שלך:

ראשית, עליך למדוד את החתיכים בקיר. החתיכים צריכים להיות לפחות ארבעה סנטימטרים זה מזה. ייתכן שתצטרך להשתמש במוצא חתיכים כדי למצוא אותם. רצוי לרכוש מוצא ניטים מגנטי כדי לאתר את הניגשים בקיר. לאחר שמצאת את החתיכים, אתה יכול למדוד עד 16 אינץ' ולהרכיב את הטלוויזיה שלך על החתיכים האלה.

לפני קידוח חורים, עליך לקבוע את הגובה המדויק של הקיר לתליית הטלוויזיה. קבע את גובה מרכז המסך וקבע אם הוא בגובה העיניים בישיבה. סמן את המיקום של מרכז המסך בעזרת סרט או עיפרון של צייר כדי להבטיח את הגובה הנכון של הטלוויזיה. כדי למנוע ראש מוטה או בעיות אחרות בטלוויזיה שלך, יש למדוד את גובה ההרכבה בשלושה מקומות.

טיפ 2: מדוד את הקיר שלך

לפני תליית טלוויזיה, כדאי למדוד את הקיר כדי לקבוע את מידותיו. אולי תצטרכו לסמן אותו עם מסקינטייפ, אבל כדאי למדוד לפחות ארבעה חתיכים ואת מרכז הטלוויזיה עצמה. זהו שלב חשוב מכיוון שהטלוויזיה צריכה להיות מפולסת וגם תושבות ההרכבה צריכות להיות מפולסות בצורה מושלמת. שימוש במוצא חתיכים הוא אפשרות מצוינת למשימה זו, אך ניתן גם למדוד באופן ידני.

לפני הקידוח יש למדוד את הקיר בו תרצו לתלות את הטלוויזיה. החליטו על גובה הטלוויזיה, כך שהיא בגובה העיניים כשאתם יושבים. יש אנשים שמעדיפים גובה מסך גבוה יותר מאחרים. לאחר שהחלטתם על הגובה, סמנו אותו בעיפרון או בסרט צייר כדי לוודא שהוא ישר. השתמש במידע זה כדי לעזור לאיש המקצוע לקבוע את המיקום המדויק של החתיכים.

לאחר שהחלטתם על הגודל והמיקום של החתיכים, עליכם למצוא אותם. מוצא חתיכים יכול לעזור לך למצוא את החתיכים ולהימנע מהרכבת טלוויזיה מעל אח, למשל. בדרך זו, תוכל למנוע תקלות פוטנציאליות בהרכבת הטלוויזיה שלך. מאתר ניטים הוא גם כלי מצוין לשימוש כאשר איש מקצוע תולה טלוויזיה על הקיר.
אם אתם צריכים מתקין טלויזיה מקצועי תוכלו לפנות יוסי הנדימן מומחה לתליית טלויזיה התקרה ועד לתליית טלויזיה על בטון או קיר גבס.
תליית טלויזיה

טיפ 3: מדוד את שקע החשמל שלך

לפני תליית הטלוויזיה, מדוד תחילה את שקע החשמל שלך. אם השקע שלך קטן מדי, אתה תמיד יכול לקנות כבל מאריך בחנות אלקטרוניקה או באינטרנט. הכבל צריך להיות ממוקם בין אותם חתיכים כמו הקיר שלך. אחרת, אתה יכול להשיג מסור קיר גבס מחנות לחומרי בניין מקומית. אם הקיר שלך הוא בטון או לבנים, ייתכן שתצטרך לקבל איש מקצוע שיבצע את העבודה.

כדי לוודא שהכבל החדש מותקן כהלכה, הסר את המעטפת מהכבל הישן. חבר את החוט השחור למסוף השקע הירוק ואת החוט הלבן למסוף הכסוף. כעת, אתה יכול להבריג את השקע החדש למקומו. הקפד ליידע את מחלקת הבנייה המקומית שלך לפני שתתחיל בעבודה כלשהי. זה עשוי לקחת זמן, אבל לאחר שתסיים, תוכל לתלות את הטלוויזיה שלך תוך זמן קצר.

באותו נושא